Idag firar vi Anna-Karins födelsedag!

Så, då har jag lyckats skaffa en blogg. Har en del rapportering att göra men jag börjar berätta lite om idag. För idag är det Anna-Karins 22-års dag! Detta måste naturligtvis firas och morgonen inleddes med en icke finstämd sång från mitt håll och en liten men mycket användbar present.





En lite extra god frukost blev det också med en fantastisk fudgetårta som efterrätt (köpt, inte bakad.. Shame on me)




Ett glatt födelsedagsbarn



På en förmiddagsrast visade det sig även att en klasskompis bakat två tårtor/kakor till Anna-Karins ära! Antalet olika tårtor för idag ligger alltså på tre, vilket jag måste säga är helt ok! Undrar varför folk blir tjocka i USA?... Hur som helst, folk är otroligt snälla och hjälpsamma och förtillfället väntar vi inte bara på att vårat evighetsris (fullkornsris) ska koka, utan även på att en klasskompis ska komma hit med en låda med köksgrejer så att vi slipper köpa allt nytt. Väldigt snällt :)

Tänkte även uppdatera om våra dagar i New York och om hur allt verkar här i Dayton, men det får bli senare.

Kramar

Kommentarer
Postat av: malin

Vad kul att du skaffat en blogg :) Hoppas det är okej att jag läser ibland jag är så nyfiken på hur du har det. Ni är så himla tuffa både du och Linda som far omkring överallt! Ha det riktigt bra....

2011-01-05 @ 19:32:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0