Somliga straffar Gud på en gång

"Frukosten" igår var fantastiskt god. Och fantastiskt onyttig. Jag med flera valde den så kallade Cinnamon Cream, vilket i princip bestod av två tjocka pannkakor med kanelsmak och massa vaniljkräm i mitten. Det verkar dock som att jag nästan på en gång straffades för mitt onyttiga val och eftermiddagen spenderades i soffan i feberdimmor. Det är ett envist virus det här! Det blev alltså inget "komma ikapp-plugg" igår tyvärr, men idag kändes det bättre och en del har blivit gjort i alla fall.


Mums!








Efter dagens hårda plugg idag tyckte vi att vi förtjänade en myskväll och har slagit på stort och hyrt en film. Det ska bli fantastiskt att slippa reklamavbrott var femte minut :)

Kommentarer
Postat av: Christoffer



Det blir två dagar runt sjön:)

2011-01-18 @ 17:20:45
Postat av: Sara

HAHAHA, ja om inte mer! Jag märker att du börjar lära dig ;)

2011-01-18 @ 20:15:31
Postat av: Linda

Hahaha, humor..

Stackars dig Sara som är sjuk.. synd! Snart kanske du måste testa pappas specialblandning.. ;)



Jag träffade ju som sagt Anna och Maria i morse. Så jäkla sjukt!! Det var liksom inte meningen. Blev jätteglad, älskar ödet! :)

Kram!

2011-01-19 @ 02:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0