IKEA

Efter att ha varit i USA i 21 dagar kände vi att vi behövde friska upp vårt minne om hur Sveriga är. Så därför åkte vi till Ikea :)






Jesus kom på att diskborstar fungerar väldigt bra som mjukgörande hårborstar. Jag funderade faktiskt på att köpa en eftersom jag inte tog med mig någon hårborste, men jag tror jag fortsätter att låna A-Ks.




Vi blev lite som barn när vi kom in.. Hehe




Det är bra att de i USA förtydligar att den gigantiska skylten i taket (ca 3x3 meter) inte visar "actual size" av varmkorven. Man skulle ju liksom kunna känt sig lurad när man kom fram och fick en helt vanlig korv.




God natt!

Kommentarer
Postat av: Linda

Hur blev det med salsan?? Det där med korven var kul :)

2011-01-23 @ 13:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0