Dance like you've never danced before

Dagen har (förutom fyra timmars föreläsning och sedan plugg på biblioteket) bjudit på två nya roliga dansupplevelser: först magdans och sedan en modern dansklass. Magdansen var kul och jobbig för magen, blev dock lite avundsjuk på de som hade "bjällersjalar" kring höfterna.. Kanske får införskaffa en sådan om jag ska fortsätta med magdansandet :) Sen var det den moderna dansen och det var en utmaning då jag är en inbiten pardansare. Men det var superkul! Fick till det flesta stegen, men har en del att jobba på vad gäller inlevelsen.. Hehe. Jag ska definitivt gå på fler danspass!

Så om några månader kanske det här är jag ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

åh vad roligt med dans! vi har shoppat idag, klänning till en tjejs förlovningsfest (dom har sånt här). sjukt bra shopping men jag lyckades hålla mig! dyrt! vill också träna.. puss!

2011-01-26 @ 08:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0