Karneval!

Nu ar jag med Anita i Ambato hos hennes familj. Ambato ar bra mycket mindre an Quito och det passar mig utmarkt :) Vi har firat karnevalen och "frukternas och blommornas fest" med att ga pa diskotek, atit god mat, tittat pa parad, sprutat skum, blivit nersprutade med skum, dansat pa gatan, lyssnat pa hardrock men aven mer traditionell musik och bara haft allmant trevligt. Igar pratades det om att eventuellt aka till en grannstad dar de inte nojer sig med att spruta skum pa varandra, utan aven kasta vatten, agg, mjol och farg med mer. Den utflykten blev dock installd och jag ar inte saker pa att det var nagot negetivt ;) Pa tisdag aker jag vidare till Banos och ska forhopningsvis dar ta mig vidare ivag pa en 4-dagars djungeltur!

 

Galapagos var forresten otroligt fint och jag hade en toppenvecka med de andra 15 pa "min" bat. Vi bodde pa baten och varje dag tog den oss till nya platser och nya upplevelser. Bast tyckte jag om sjolejonen som var jattesota och valdigt underhallande att titta pa. Har foton i overflod :) Snorklingen var ocksa riktigt bra och forutom med sjolejen har jag ocksa simmat med skoldpaddor, hajar och stingrockor bland annat. Det var riktigt bra i alla fall och jag ar glad att jag akte!

 

Viva Ambato!

 

Manga kramar


Kommentarer
Postat av: Johanna vk

Jag blir så glad för dina fina äventyr, saknar dig så att lillhjärtat faktiskt fick sig ett knip, snörp sa det. Lev väl! Viva Sara ;) Kom hem hit igen sen är du snäll så man få se dina fina glada figur! Kram

2012-02-22 @ 19:12:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0